De foodbloggerstour is een dag waarbij Nederlandse foodbloggers kennis kunnen maken met de beste culinaire & lifestyle adressen van Den Haag. 

 

Wat houdt een foodbloggerstour in?

Met groep van max. 20 foodbloggers bezoeken wij tussen 12.00 en 17.00 maximaal 8 inspirerende adressen die zichzelf in een half uurtje presenteren. In deze 30 minuten heb je als bedrijf de mogelijkheid een korte rondleiding te geven en de gasten je product(en) te laten proeven, ruiken, zien en beleven. De korte presentatie kan gaan over de achtergrond van het bedrijf, een persoonlijk verhaal en/of meer achtergrond over de producten. Daarnaast proeven de bloggers uiteraard graag alle heerlijkheden. 


What’s in it for you?
Hoewel wij de bloggers niets kunnen verplichten wordt er in 80% van de gevallen enthousiast geschreven over de foodtour ook de websites van de bloggers. Naast goede pr levert dat dus ook nog een waardevolle backlink voor je eigen site op!

Daarnaast is er tijdens de dag zelf volop aandacht op social media zoals Instastories met de hashtag #foodbloggerstourdenhaag. De bloggers hebben een bereik van ongeveer 1000 tot 20.000 volgers op social media (Facebook, Instagram, Twitter). Daarnaast hebben zij op hun website een gemiddeld aantal unieke bezoekers van 10.000-75.000 per maand.

Leuk al die aantallen maar wat betekent dat precies? Als je deze media exposure in de vorm van een artikel over je bedrijf en de exposure op social media zou moeten inkopen, ben je gemiddeld € 4.250 kwijt. 

Informeer bij ons vrijblijvend naar het tarief voor deelname aan een foodbloggerstour.

 

Foodbloggerstour in een andere stad?

Interesse in een foodbloggerstour elders in het land? Informeer bij ons naar de mogelijkheden. Wij hebben een groot netwerk en kunnen dit eventueel zelf oppakken of uitbesteden.